Egna Naglar

Jag har blivit galen i naglar!
Jag skulle aldrig ha råd att gå till salong och få dem professionelt gjorda, 
så jag gör dem själv hemma vid köksbordet! 
Det är det perfekta tillfället att bara njuta av musik, kaffe och att sitta för sig själv!
Och om jag ska vara lite skrytig, så tycker jag att det blir sjukt bra för att vara så ny på det!
 
För något år sedan köpte jag ett set med nagel-saker.
UV-lampa, gel, "naglar" och gel-topcoat m.m.
Och jag fick ALDRIG till det, naglarna åkte av efter några timmar,
så jag ställde undan lådan och har inte försökt sedan dess.
Men jag ville verkligen ge det ett försök till.
 
Mina naglar är oerhört sköra. När jag drar upp mina byxor går dem av.
Jag har provat alla nagellack som existerar som ska göra dem hårdare, men det har aldrig fungerat.
Så detta är enda sättet för mig att ha fina naglar.
 
Jag verkar ha fått till det, och detta är nu tredje typen av naglar jag gjort!
Idag har jag målat dem med DEPENDS 7 DAY - serie.
 
 
Kram!

 
 
 
 
 
Naglar, Smink | naglar | |
Upp